Kontakta oss

Hotel Riviera Strand

Rivieravägen 33 / 269 39 / Båstad / Sweden
Telefon: +46 431-785 00
E-post: info@rivierastrand.se
Organisationsnummer: 556977-5603

FAKTURERINGSADRESS
Fakturor från Sverige: Hotel Riviera Strand AB, Kund-id FRE 1007, FE-112, 105 69 Stockholm
Ange avdelningens namn som referens och skicka med e-post till: faktura@rivierastrand.se

Boka bord

Hitta hit

Vägbeskrivning

Från E6:an tar du av vid avfart Båstad och följer väg 115 mot Båstad. Direkt efter NP Nilssons byggvaruhus, sväng höger in på Rivieravägen. Följ vägen några hundra meter ner till havet, tills du kommer till hotellet på vänster sida.

Parkera och ladda

Utanför hotellet finns ett begränsat antal kostnadsfria parkeringsplatser.

För elbilar finns 14 laddplatser utomhus. Ta med egen sladd och betala enkelt via appen Mobill Parking.

Tåg, buss och flyg

Skånetrafikens bussar, Öresundståg och SJ trafikerar Båstads nya station.
Skånetrafiken: +46 771-77 77 77, skanetrafiken.se
Öresundståg: oresundstag.se
SJ: +46 771-75 75 75, sj.se

—–

Flyg med BRA eller SAS till Ängelholm/Helsingborg Airport.
BRA: +46 771-44 00 10, www.flygbra.se
SAS: +46 770-727 727: www.sas.se

Kontaktpersoner

Vd Hotel Riviera Strand

Marcus Bengtsson

+46 431-785 05
+46 703-01 24 46

E-post
LinkedIn

Marknadschef GRAM Group

Daniella Andrys

Försäljningschef GRAM Group

Andreas Andersson

+46 431 55 82 23
+46 70 508 19 82

E-post
LinkedIn

Försäljningsansvarig DK/Int GRAM Group

Helle Fromberg Hammarström

+46 431 55 82 81
+46 703 69 43 12

E-post
LinkedIn

Sales Manager GRAM Group

Petra Majs Nordberg

+46 431-55 82 22
+46 73 060 56 28

E-post
LinkedIn

Nyhetsbrev

Här kan du boka din vistelse. Kontakta gärna oss per e-post eller telefon om någon i sällskapet har specialkost eller allergier så att era måltider också kan bli en fin upplevelse.

Här kan du boka din vistelse. Kontakta gärna oss per e-post eller telefon om någon i sällskapet behöver specialkost eller handikappanpassning, så ser vi till att ordna allt så bra som möjligt.

Vi rekommenderar alltid att boka bord i förväg, så ditt besök blir så bra som möjligt. Tala gärna om ifall någon i sällskapet har specialkost eller allergier, så vi kan förbereda något bra för er.

Fyll i ditt namn, företag och kontaktuppgifter, så kontaktar vi dig snarast (vanligtvis samma dag).