Öppettider

Hotellet

Stängda dagar:
17 januari 13.00–22 januari 07.00
24 januari 13.00–28 januari 07.00

ÖPPETTIDER HÖST/VINTER/VÅR:
Hotellet är bemannat dygnet runt måndag–lördag. På söndagar stänger vi 13.00.

SOMMAR:
Under sommarsäsongen
är hotellet bemannat dygnet runt alla dagar i veckan.

Restaurang Riviera

Stängda dagar:
17 januari 10.00–22 januari 11.30
24 januari 10.00–28 januari 11.30

Frukost
Tisdag–söndag 07.00–10.00

Lunch
Måndag–fredag 11.30–14.00
Lördag 12.00–14.30

Kväll
Måndag–torsdag 18.00–20.00 (gäller t.o.m. 24/1, därefter öppet till 22.00)
Fredag–lördag 17.30–20.00 (gäller t.o.m. 24/1, därefter öppet till 22.00)
Öppna söndagar 18.00–20.00 (gäller t.o.m. 24/1, därefter öppet till 22.00)

Loungemeny
Serveras i loungen 11.00–20.00 (gäller t.o.m. 24/1, därefter öppet till 22.00)

Roomservice
Till 22.00

– Förändringar i öppettiderna kan förekomma med kort varsel. Ring gärna innan för aktuell information. –

Vi rekommenderar alla gäster (även boende) att boka bord i förväg. Boka bord på telefon +46 431-785 10, restaurang@rivierastrand.se eller online.

Poolhus

Stänga dagar:
17 januari 10.00–22 januari 08.00
24 januari 13.00–28 januari 08.00

Öppettider för dig som har bokat ett paket där poolhus ingår
Söndag–fredag 08.00–22.00
Lördag 08.00–12.00 samt 13.00–22.00
OBS: Vid behov kan särskilda badtider meddelas på plats.

Övriga boende gäster har tillgång till poolhuset endast i mån av plats. Välkommen att fråga på plats!
Gäster som ej bor på hotellet har inte tillgång till poolhuset.

Gym

Stänga dagar:
17 januari 13.00–22 januari 07.00
24 januari 13.00–28 januari 07.00

Ordinarie öppettider:
Måndag–söndag 06.00–22.00

För gäster som ej har gymkort stänger gymmet på söndagar 13.00 och öppnar på måndagar 09.00.

Aktivitetsrum

Delar av höstlov, sportlov och påsklov.

Här kan du boka din vistelse. Kontakta gärna oss per e-post eller telefon om någon i sällskapet har specialkost eller allergier så att era måltider också kan bli en fin upplevelse.

Här kan du boka din vistelse. Kontakta gärna oss per e-post eller telefon om någon i sällskapet behöver specialkost eller handikappanpassning, så ser vi till att ordna allt så bra som möjligt.

Vi rekommenderar alltid att boka bord i förväg, så ditt besök blir så bra som möjligt. Tala gärna om ifall någon i sällskapet har specialkost eller allergier, så vi kan förbereda något bra för er.

Fyll i ditt namn, företag och kontaktuppgifter, så kontaktar vi dig snarast (vanligtvis samma dag).